Tak to nakonec byla virální kampaň a ještě k tomu docela vtipná.
Celá "reality show" probíhala na Panico TV, což je nedělní večerní blok humorných spotů, a vlastní reality show se skládala z desetiminutových vstupů, kdy byly představovány různé části Brazílie a reakce Michely a Dominiky na ně. Nakonec se ale ukázalo, že ani jedna z nich není Češka (teda pravděpodobně) - jedna by měla být Slovenka a druhá Britka a že televize Panico o tom neměla tušení a že je vzala natáčet svou reality show v domnění, že z toho prostě vznikne pár vtipných momentů. Ovšem tyhle dvě byly najaté společností CBBP, aby rozjely virální kampaň (což ze začátku dělali přes svůj blog a twitter) a aby se následně lépe chytly reklamy na nové pivo Proibida. Mimochodem ono pivo má slogan Dej bůh štěstí, aby tak odkázalo na svoji spojitost s Českou Republikou, tedy kolébkou piva plzeňského tipu.
No a díky reality show se tu staly obě "Češky" docela populární, takže reklama na nové pivo bude mít jistě docela dobrý dopad. A aby to bylo ještě trochu absurdnější, tak televize Panico TV má výhradní smlouvu s výrobcem piva Skol, k tomu, že se v jejích pořadech se bude propagovat pouze pivo Skol. A asi nejen televize se cítí podvedena.
A ještě trochu bláznivější závěr - podívejte se, jaký sport je podle všeho dneska v Čechách populární, nicméně hráčky nemají příliš dobrou českou výslovnost :)
Každopádně jestli si společnost CBBP najala nějakého českého sládka, tak jen dobře :)
No a pak si můžete přečíst v souvislosti s tím článek Fabiana Golga (česky), co to znamená "banho tcheco" (zajímavá souvislost s panem prezidentem Kubitschekem).
Mozaikou Íránu - zatím nejlepší cestopis roku 2023
před 1 rokem
Hmm....a taky je zajímavý, že ten borec, o kterého se tak perou se podle popisky jmenuje Marek Horčicová;)
OdpovědětVymazat2fricco: Nehledě na to, že to asi ani nebylo natáčeno v Čechách.
OdpovědětVymazat